Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары



Дата08.02.2020
өлшемі37,72 Kb.
#57424
түріСабақ
Байланысты:
docx1581060230
маржан, маржан, Инклюзив, Адам және әлем, Inf kabPasword (1), 1234696, Жасыл-сары-қызыл кесте есебі, docx1581060230, docx1581060230, Жасанды интеллект, 2017анықтамалар, 00004841-ecff99a3






Сабақтың тақырыбы

Менің алғашқы программам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну

5.3.1.1-ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясын құру.



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

  • Ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Scratch) нысандар мен оқиғалардың анимациясы туралы ұғымды қалыптастыру.

  • Көпшілік оқушылар үшін:

Scratch программалау ортасында түрлі анимацияларды жасау барысында скриптілер құрастыру.

Кейбір оқушылар:

Программалау ортасының әрбір блок командаларының қызметтерін практикада орындату



Бағалау критерийі

Ойын ортасындағы программалау кезеңінде (Scratch) нысандар мен оқиға анимациялар ұғымы қалыптасты.

Scratch программалау ортасында түрлі анимацияларды жасау барысында скриптілер құрады.

Программалау ортасының әрбір блок командаларының қызметтерін практикада орындады


Тілдік мақсаттар


Лексика және терминология: Анимация, спрайт, басқару, сенсор, скрипт, операторлар, айнымалылар, командалар.

Құндылықтарға баулу


Қарым-қатынас орнату, жауапкершілік, ойлау қабілеттіліктерін арттырады

Пәнаралық байланыс

Программа құруда жаратылыстану(жануарлар, өсімдіктерден анимация құрамыз), музыка (әуендерді анимацияда көңіл-күй калпын ұстау үшін қосамыз), геометрия(геометриялық сызуларды графикада пайдаланамыз) пәндерімен байланысады

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Виртуалды лабиринттен шығуды үйренді.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы
3 мин

3 мин


5 мин

Шаттық шеңбері” Шеңберге тұрып, қол ұстасамыз Оқушылар бір біріне жылы лебіздерін айтып, сәттілік тілейді. Бұл әдіс оқушылардың көңіл күйін көтереді. Сабаққа қызығушылығын оятады. Ұжымдыққа баулиды


Топқа бөліп алу.

Оқушыларға үстел үстінен бір-бір карточкалардан таңдауы сұралады.Карточкаларда қозғалыс және дыбысқа байланысты іс-әрекеттер бейнеленген. Оқушының карточка таңдауына қарай топқа бөлінеді.



I топ - Қозғалыс командасы

II топ - Дыбыс командасы

Миға шабуыл әдісі. Оқушылардың осы сабақ тақырыбындағы білімін анықтау

Программалау тілі дегеніміз не?

Программалау дегеніміз не?

Анимация дегеніміз не?

Жоба дегеніміз не?

Тақырыпты жариялау

М: Тақырып «Менің алғашқы программам» деп аталатынын оқушыларға жеткіземіз.Интерактивті тақтада сабақ мақсатына қарай дайындандалған анимациялық ойын көрсетіледі. Дайындалып көрсетілген ойын оқушының алдағы сабақ барысында қандай мақсатарға жетуі керек және қызығышулығын арттыру үшін көрсетіледі.






Сабақтың ортасы

10 минут


Бағалау

Сергіту сәті

2 мин

15 мин


Бағалау


Т. 1-тапсырма. Scratch программасын пайдаланып анимация құрылғыларын қалай қолдану керек екендігіне мысал келтіріңіздер!

I-топ, 1. Ойын программалау ортасында спрайтты қалай қосу керек?

2.Спрайттың экран бойынша қозғалуын көрсетіңіз?



II-топ, 1. Фонды қалай ауыстырады?

2.Ойын программалау ортасында дыбыстарды қалай қосады?



Дискрипторлар

1. Спрайтты қосуының шарттарын түсіндіреді

2. Спрайттың экранда қозғалу тәсілдерін көрсетеді

3. Фонды ауыстыру ретін сипаттайды

4. Ойын программалау ортасында дыбысты қосады

Екі жұлдыз, бір тілек әдісі

Әр топ бір-бірініне өтілген сабақ бойынша 2 ұсыныс, 1 тілек айтады.


Оқушылар интерактивті тақтадағы бейнероликтен көз жаттығуларын қайталайды.

Ұ. 2- тапсырма. Үлгіде мысық фонда үстіден астыға, астыдан үстіге қарай жүреді. Үлгіге қарай отырып. Scratch программасында қалаған обьектілермен анимация құрыңыз

Дискрипторлар

1.Спрайттарды қолданады.

2.Скриптілерді қолданады.

3.Обьектіден анимация құрды.


Бас бармақ тәсілі

Оқушы өзінің тәжірибедегі білімін бағалайды.




Информатика 5-сынып оқулығы «Арман ПВ»

118 бет.


Көз жаттығулар бейне-жазбасы



Сабақтың соңы

3 мин


«БББ»кестесі

Үй тапсырмасы.

1.Scratch-те программа тілдерінде неге жазылмайды?

2.Программа тілдері не үшін қажет?

3.Программалау тілдері не үшін жасанды деп аталады?



«БББ»кестесі


СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




Тапсырма, Шаттық шеңбер әдісі, миға шабуыл әдісі, екі жұлдыз, бір тілек әдісі, бас бармақ тәсілі, 5 әдісті пайдалану арқасында оқушылар бір-бірін бағалай алады, жауапкершілігі, қызығушылығы артады



Екі жұлдыз, бір тілек әдісі

Әр топ бір-бірініне өтілген сабақ бойынша 2 ұсыныс, 1 тілек айтады.



Бас бармақ тәсілі

Оқушы өзінің тәжірибедегі білімін бағалайды.





-Қауіпсіздік техникасы

ережелерін сақтау

-Компьютерде 20 минуттан артық жұмыс жасамау

Көз жаттығулары




Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:
2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:
2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Достарыңызбен бөлісу:




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет