Кино құлақ ретінде – акустика және кеңістік



Pdf көрінісі
бет1/2
Дата13.10.2023
өлшемі23,18 Mb.
#185195
  1   2
Байланысты:
Кино құлақ ретінде – акустика және кеңістік
Психология Тест., Kuran ogr.pdf, 9ed5ad43d6a15d67237f8aa7108b99c8, психология Реферат Б Аружан, Реферат. Мотивация психологиясы


КИНО ҚҰЛАҚ РЕТІНДЕ –
АКУСТИКА ЖӘНЕ КЕҢІСТІК


АКУСТИКА Ж
Ә
НЕ КЕ
Ң
ІСТІК
Кино тұрғысынан акустика мен экран
өлшемі қызықты және жағымды көріністі
қамтамасыз етудің маңызды факторлары
болып табылады. Дыбыс пен кескіннің ең
жақсы сапасына қол жеткізу үшін дыбыс
жүйесі мен экран өлшемі бөлменің
өлшеміне сәйкес келуі керек.Осыған
сәйкес,романтикалық комедия мен
ғылыми-фантастикалық фильмнің қоспасы
саналатын «Онікі» фильмі компьютерлік
технология жайлаған дәуірдегі екі адамның
эмоциялық қарым-қатынасын
қарастыратын мысалға аларлық фильм.


"
ОНІКІ
" -
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ
 
ӘЛЕМДЕГІ
АДАМИ
 
ҚАРЫМ
-
ҚАТЫНАСТЫҢ
ШЕКАРАЛАРЫН
 
ЗЕРТТЕУШІ
 
ФИЛЬМ
.
"Онікі" фильмі-бұл компьютерлік әлемдегі екі адам арасындағы
эмоционалды байланысты зерттейтін романтикалық комедия
және ғылыми-фантастикалық фильм. Оқиға Хоакин Феникс
ойнаған Теодор мен оның операциялық жүйесі Скарлетт
Йоханссон айтқан Саманта арасындағы қарым-қатынасты
баяндайды. Олардың эмоционалды байланысының дамуы нәзік
бейнеленген .Фильм барысында Самантаның физикалық
шектеулері айқын бола бастайды және оның Теодормен виртуалды
байланысы нашарлай бастайды. Сайып келгенде, фильм адамдар
арасындағы онтология мен эмоционалды байланыстарды.Тұтастай
алғанда, " Онікі " - бұл технологиялық әлемдегі адами қарым-
қатынастың шекараларын зерттейтін күрделі және қызықты
фильм.


ҮШІНШІ БӨЛІМДЕ
БЛОКБАСТЕРЛЕР
ДӘУІРІ ЖӘНЕ
КИНОДАҒЫ
ДЫБЫСТЫҢ
ДАМУЫНА
БАЙЛАНЫСТЫ
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ
ӨЗГЕРІСТЕР
ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ.
БІРІНШІ БӨЛІМ
ДЫБЫССЫЗ
ФИЛЬМДЕРГЕ
ЖӘНЕ ДЫБЫСТЫ
ФИЛЬМДЕРГЕ
КӨШУГЕ
АРНАЛҒАН. 
ЕКІНШІ БӨЛІМДЕ
ДЫБЫСТЫҢ
КЛАССИКАЛЫҚ
КИНОДАҒЫ РӨЛІ
ЖӘНЕ ДЕНЕ МЕН
ДАУЫС
АРАСЫНДАҒЫ
ЕКІҰШТЫ
ҚАТЫНАС
ҚАРАСТЫРЫЛАДЫ.
1970 жылдардан бастап
кинодағы дыбыс
технологиясының дамуын
талқылауға келер болсақ, ол
үш теориялық және тарихи
бөлімнен тұрады. Бұл
бөлімдерде дыбыстық
технологияның киноға әсері,
кинодағы дыбыстың әртүрлі
теориялары және олардың
көрерменге әсері зерттеледі.


Киноның ерте тарихынан бастайық. Бұл кезеңді зерттеу тек тарихи өзгерістер үшін ғана емес,
теориялық серпін туғызу үшін де қажет. Кино тарихшылары үнсіз фильмдердің ешқашан
«дыбыссыз» болмағанын байқаған. Керісінше, 1930 жылдарға дейін түсірілген фильмдерде
көптеген акустикалық сүйемелдеулер мен вариациялар болды - жапондық комментатордан
астаналық кинотеатрлардағы үлкен симфониялық оркестрлерге дейін вариациялар болды.
Әрбір фильм ілеспе дыбыс стандарты пайда болғанға дейін бірегей спектакль оқиғасы болды.
Акустикалық дизайн және орындау бір оқиғаны екіншісінен ажыратып, әртүрлі сезімдер мен
эмоционалдық күйлерді тудырды. Дыбыс пен бейнені синхрондау екі элементті толықтыру
немесе салыстыру және белгілі бір сезім тудыру үшін әртүрлі тәсілдермен жасалды. Синхрондау
үрдісі кинематографияның ең басынан бері жалғасып келді.


Дыбыс пайда болғанға дейін киноға
қолданылған «дефи-цит» сөзін режиссерлер
қолданбаған. Керісінше, «дыбыссыз»
фильмдер көрерменге және адамның
дыбысқа реакциясын түсінуге әсер еткен
визуалды дыбыстың көптеген тамаша
мысалдарын қамтыды. Фриц Лангтың
«Метрополисіндегі» (Метрополис,
Германия, 1926) будың ысқыруы және
Мурнаудың «Соңғы күлкі» (Германия, 1924)
фильміндегі кернейдің шарықтаған үні
экрандағы дыбыстың көрнекі материалға
айналуының мысалы болып табылады.


Бұрын механикалық дыбыс генерациясы
акустикалық толқындардың диффузиясына
әкелді, бұл дыбысты шығаруды дыбыс
шығаруға немесе ұсынуға қарағанда табиғи
дыбысқа жақындатты. Дегенмен, дыбыстық
фильмнің енгізілуі көркем бейнелеудің екі
жүйесі: дыбыссыз фильм және эфирлік дыбыс
желісі арасында үйлесімсіздікті тудырды. 1920
жылдары радиотеориялық тәжірибелер
болды, ол тыңдаушының әлеуметтік қарым-
қатынастар мен технологиялық құрылғылар
арқылы алынған хабарламаларды талдау және
оларға жауап беру қабілетіне қатысты болды.


Кейбір жұмыстар ырғақ, синкопация және қарқын
сияқты дыбыстың әртүрлі теорияларын ұсынады және
дыбысты визуалды регистрге аудару арқылы дыбыс пен
дыбыссыз фильм ырғағының физикалық формасын
қабылдауға қарсы тұрады. Монтаждық теориялар тек
дәстүрлі немесе тональды музыкаға ғана емес,
сонымен қатар батыстық және басқа музыкалық
дәстүрлерге, музыканың авангардтық және танымал
түрлеріне, ырғақты, интервалды және өлшемді
қабылдау түріне негізделген.


 1920 ЖЫЛДАРЫ ҚАЛЫПТАСҚАН ЖӘНЕ ЖАЛПЫҒА
БІРДЕЙ СИПАТ АЛЫП ҮЛГЕРГЕН СТИЛИСТИКАЛЫҚ
ЖҮЙЕМЕН ДЫБЫС КӨРЕРМЕНГЕ БАЙҚАУСЫЗ ТҮРДЕ 
СӘТТІ БІРІКТІ.ОЛАР 1950 ЖЫЛДАРЫ ДЖИН КЕЛЛИ МЕН
СТЭНЛИ ДОНЕН ТҮСІРГЕН МЮЗИКЛДАР ЖЕЛІСІНІҢ
ЖОҒАРҒЫ ЖЕТІСТІГІ «ЖАҢБЫР АСТЫНДА
ӘН САЛҒАНДАР» (SINGIN’ IN THE RAIN, АҚШ, 1952 )
СИЯҚТЫ БІРҚАТАР ФИЛЬМДЕРДЕ ҮЙЛЕСІМДІ
БЕЙНЕЛЕНДІ.




Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет