Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру



Дата09.12.2021
өлшемі36,5 Kb.
#78570
түріСабақ
Байланысты:
Дәстүрлі емес діндер


№ 149 “Қызылту” орта мектебі Дінтану пәніні мұғалімі: Тілемісова Мөлдір Берікқызы Дәстүрлі емес діни культтардың мәні Білімділік: Тәрбиелілік: Дамытушылық: Сабақтың мақсаты :


Оқушыларға ислам діні мен басқа діндердің және секталардың айырмашылығын түсіндіру. Елімізде өркениетті сана қалыптасуына, жастардың діндер туралы нақтылы түсініктерінің толығып, қазіргі заманда әлемдік және отандық басылым беттеріндегі діндерге қатысты әрқилы түсініктерді саралауға мүмкіндік беру Имандылыққа үйрету, тектілікке тәрбиелеу. Алла жолы қашанда ақ жолға бастайтынын ұғындыру. Оқушылардың бойында гуманистік дүниетанымының негіздерін, рухани– адамгершілік құндылықтардың, жеке сенімінің жүйесін қалыптастыруға ықпал жасау арқылы ой-өрістерін дамыту. 1. Дін дегеніміз не? Адам мен құдай арасындағы тылсым байланыс. 2. Қандай әлемдік дәстүрлі діндерді білеміз? Будда, Иудей. Христиан. Ислам. 3. Жер бетіне түскен кітаптарды атаңдар? Таурат. Забур. Інжіл. Құран Топтық жұмыс Ислам діні мен Христиан дініндегі ортақ пайғамбарлар мен періштелерді атаңдар Исламда Христианда Адам атаХауа анаНұһИбраһимМұсаЖүсіпИсаЖәбірейілМикаил АдамЕваНойАврамМоисейИосифИусусГаврилМихаил Дөңгелек стол Ережесі: Топтағы балалар кезекпен бір сөйлем жазуы керек. Сөйлем бір-бірімен ұйқасын тауып шағын эссе құрау керек Үйрендім Білгім келеді Білемін Дәстүрлі емес діни культтар Дәстүрлі емес діни культтар қай жылдары тарала бастады? XX-ғасырдың екінші жартысында АҚШ пен Батыс Еуропаның бірқатар елдерінде дәстүрлі емес культтар көбейе бастады. Оны таратушылар өздерін жаңа “пайғамбар”, дін уағыздаушы, рухани ұстаз санады. Бұл культтарға қоғамда өз орнын таба алмай жүрген жастар көптеп кірді. Сондықтан “жастар діні” деп те аталып жаңа діни қозғалысқа айналды. Ал, біздің республикамызға Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін XX–ғасырдың 90-жылдарында келе бастады. Біздің елімізге кірген діни ағымдардың ішінде дәстүрлі емес және дәстүрлі діни ұйымдар бар. Р. Флешенің пікірінше,XIX ғасырдың ортасында қалыптасқан барлық діни ұйымдар дәстүрлі емес.Олардың қатарында тоталитарлы, бүлдіргіш, радикалды культтар бар. Дәстүрлі емес діни культтарға тән ерекшеліктер Эзотериялық (құпиялылық)мазмұнда, шынайы мақсатын жасырады. Белгілі территорияда өздері рухани деп санайтын сенімдерін таратады,толық бостандықты талап етеді,кейде дәстүрлі діндерді елемейді Қасиетті жазуларды өздерінің догмалық (өзгермейтін) тәртіптеріне мақсатты түрде бұрмалау. Сырттан қарағанда жағымды,тек мейірімділікті уағыздайтын сыңай танытады, өздеріне қызықтыратын ат қояды. “Психотехнология” әдісінпайдаланып өздеріне кірген адамдардың басқа ақпарат алмауын қатаң қадағалайды. Шәкірттердің негізгі міндетідіни ұйымға жаңамүшелерді әкелу. Бүлдіргіш, радикалды ұйымдардың мақсаты Санаға бақылаужасау Гипноз жасау арқылытолық бағындыру Өздерінің бағытын кеңейту О дүниеде текжұмақ қанадеген жалғанпікірмен сананыулау Дәстүрлі емес діни ұйымдардыңнегізгі бағыттары Христиандық “Жаңа ғасыр” Әсірепсихологиялық жәнепарамедициналық Ориенталистік,шығыстық Оккультты-мистикалық(ібілістік) Саентологиялық Дәстүрлі емес діни ұйымдарға сипаттамалар мен мінездемелер Гуруизм (құдайға теңестірілген көшбасшыларыныңшексіз билігі) Пирамида принципіменқұрылған жүйедеқатаң тәртіп орналылады Ұйымға жаңа мүшелердібасын айналдыру арқылы кіргізу Наным-сенімдікрәсімдердіұйымдастыру менжораларды жасаудыңқұпиялылығы Ұйым мүшелерінпайдалану Ұйымға пайдалыістерді адамшылдықдеп түсініру Психологиялық әдістерарқылы мүшелердіңсанасына бақылаужасау Ұйымға мүшелікке келген адамның санасына шабуылдың түрлері 1. Адамның өткен өміріне деген теріс түсінікті барынша бойына сіңдіру.2. Адамның басын айналдыра отырып сыртқы әлемнен алатын ақпаратпен байланысын үзу.3. Туыстар мен дос-жарандармен байланысты үзу, ұйым туралы басылымдарды міндетті түрде оқу, таспаға жазылған уағыздарды үздіксіз тыңдау.4. Ойланудың үлгісін қалыптастыру ( дос пен қас)5. Топтық әсер ету.6. Саналы ойлануға қарсы түсінік қалыптастыру.7. Адамды өзінше “ойлай алмайтындай” жағдайға жеткізетін әдістерді пайдалану.8. Гипноз пайдалану.9. Ұйықтау мен тамақ ішуді шектеу.10. Кінәлілік сезімін бойына сіңіру.11. Ұйымнан шығып қалу қауіпін сезіндіру. Иегова куәгерлері Бірігу шіркеуі Сайентология Ахмадийа қауымы “Кришна санасы қоғамы” Автор орындығыСұхбат беруші мен репартер арасындағы әңгіме
Суретті сөйлету Қазақ жерінен барлық діндер жүріп өтті, сондықтан діни фанатизм мен шыдамсыздық бізге тән емес. Біздің жастарымызға мақсаткерлік, болашаққа деген шүбәсіз сенім, мойымас жігер, кез-келген істі қола алуға деген құлшыныс тән. Алл

Достарыңызбен бөлісу:




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет