№89 it мектеп-лицей Бекітемін: Келісілген



бет1/3
Дата16.10.2023
өлшемі40 Kb.
#185644
  1   2   3
Байланысты:
9-сынып Балдекова Ж К факультатив


№89 IT мектеп-лицей
Бекітемін: Келісілген:
№89 IT мектеп-лицей директоры ДОІЖО:
__________
«_____» _______ 2020 ж. «____» _______ 2020 ж

Бағдарламашылар» үйірмесі бойынша авторлық бағдарлама


Жалпы білім беретін мектептің
9-10 сыныптарына арналған

Жетекшісі информатика пәнінің мұғалімі: : Азимбаева А.


2020-2021 оқу жылы


«Бағдарламашылар» үйірмесіне
қатысатын оқушылар тізімі.





Оқушының аты – жөні:



Сыныбы

Уақыты

1









2









3









4









5









6









7









8









9









10









11









12









13









14











Үйірме жетекшісы: Азимбаева А.

АННОТАЦИЯ
Әлемде қарапайымнан бастап жүздеген әр түрлі бағдарламалау тілдері бар Python ең танымал компьютерлік тілдердің бірі. Python тілі икемділігімен үйренуге оңай. ІТ-технологиялардың қарқынды дамуын ескере отырып, қазіргі кезде бағдарламалау тілдерін білу ағылшын немесе математиканы білу сияқты қажет. Бағдарламалау - бұл қызықты хобби ғана емес, сонымен қатар шеберлік, қазір өмірдің көптеген салаларында сұранысқа ие ғылым
Оқушылар бағдарламашы мамандығын таңдамаса да, алған білімін, аналитикалық ойлауға, логиканы дамытуға, күрделі мәселелердің шешімін табуға үйренеді. Бағдарламаларды сауатты түрде жаза білу, өз бетінше құра білу оқушылардың өзіндік ізденуі мен логикалық ойлауын одан әрі дамытады. Кез келген ситуациялық жағдайдан шыға білуге бағыттайды « Бағдарламашы» үйірмесінің оқу бағдарламасы программалау тілінде бағдарлама құрудың әдістерін үйретеді. Сабақтардың барлық материалдары электронды оқулық түрінде, яғни теориялық бөлім және практикалық тапсырмалар бөлімі ретінде ұйымдастырылған Бағдарламашының мүмкіндіктері шексіз - аз ғана білім мен қиял қажет!


«Бағдарламашылар» атты үйірме жұмысының бағдарламасы
Түсінік хат
Үйірме жұмысы аптасына 1 рет, жылына 34 сағатқа арналып құрылған,
Бағдарламаның мақсаты: 

  • Payton программалау тілінде бағдарлама құру әдістерін үйрету;

  • Күрделі командаларды орындай алуға, бағдарламаны талдай білуге бағыттау;

  • Оқушылардың логикалық ойлау, іздену және шығармашылық қабілетін дамыту.

Бағдарламаның міндеттері:

  • Payton ортасында бағдарламалар құруға, компьютерде орындап шешімін табуға;

  • Python-мен бірге келетін IDLE ортасымен танысып жұмыс жасауға;

  • Оқушыларды өз бетінше бағдарламалық жасақтама жасауға үйренеді.

Оқушылар бағдарлама құра отырып, қарапайымнан күрделі сатысы бойынша жылжып, өздерінің шығармашылығын шыңдайды.
Оқытудың негізгі формасы ретінде практикалық жұмыстар алынады. Қалыпты жұмыс жасау үшін әрбір оқушыға жеке дербес компьютер және Payton ортасы қажет.
Электронды оқулықтың теориялық материалдары оқушылардың өз бетінше оқып үйренуіне және практикалық тапсырмаларды орындауына көмекші құрал ретінде қолданылады.
Бұл оқулық үйірмеге қатысатын оқушылардың қабылдауы әр түрлі болғандықтан сабақты дұрыс ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың логикалық ойлауын және шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Күтілетін нәтиже
Үйірме барысында оқушылар төмендегі білімді алады:

Өз бетінше ойлана отырып, шешімін табуға дағдыланады.
Қорытынды
Оқушылардың бағдарлама материалдарын қандай дәрежеде меңгергендігін анықтау үшін практикалық тапсырмаларды әр тақырып соңында орындату керек. Бағдарламаны аяқтаған кезде сайыстар, олимпиадалар, білім конференцияларын ұйымдастыру қажет.


Оқу бағдарламасының мазмұны
1. Кіріспе

  1. Компьютерлік программа дегеніміз не?

  2. Компьютер сияқты ойлау

  3. Мен қалай бағдарламалаушы боламын?



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет