Музыка пәні мұғалімі Күзенбердиева



бет1/4
Дата15.08.2023
өлшемі6,12 Mb.
#179838
  1   2   3   4
Байланысты:
Күзенбердиева Р. КУРС. музыка 6 сынып
ББ (2, 0003b964-e2f0b276, Орыс халқының

Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Тұрар Рысқұлов ауданы білім бөлімі Ыбырай Алтынсарин атындағы шағын орталықты орта мектебі

Музыка пәні

мұғалімі

Күзенбердиева

Райхан Ноғаевна

Музыка сабағына қош келдіңіздер

Сыныпты ән шумақтарын құрастыру арқылы топқа бөлеміз.

Әннің шумақтары мен қайырмасы жазылған карточкалар таратып беріледі. Сол әнді құрастырып, топқа бөлініп, әнді бірге орындайды

  • І- топ «Ритм»
  • ІІ- топ «Колорит»

Болжау әдісі

Сұрақтар

  • Қалай ойлайсыңдар бейнелерге қарап сабақ тақырыбы не туралы болмақ?
  • - Олай ойлауыңа не себеп боп тұр?

  • Нені негізге алып отырсың?

6 сынып. 19 сабақ

Демонстрациялық сабақ

Тақырыбы:

Музыка және бейнелеу өнері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

  • 6.1.1.1 – тыңдаған музыкалық шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын, сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын анықтау;
  • 6.1.2.3 – көркем бейнені құруда музыка және өнердің басқа түрлерінін көркемдеуші құралдарын салыстыру;
  • 6.2.2.1 – музыкалық көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, музыкалық композициялар шығару және импровизация жасау;

Сабақта үйренеміз:

1. Қазақ оюы заңдылықтарының дүниетанымдық негіздерімен танысамыз;

2. Қазақтың дəстүрлі ою түрлері жайында мағлұмат аламыз;

3. Қазақ оюының музыкамен байланысы жайында дерек аламыз;

4. Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береміз.

Блум таксономиясы. БІЛУ 1-тапсырма. Ақпарат іздеу

«Кім?, Не?, Қалай?, Қашан?, Қайда?, Қанша? Неліктен?, Қандай?, Атаңыз» есімдіктерінен құралатын сұрақтар.

Күй XIV ғасырда жеке музыкалық жанр болып қалыптасты. Күйлер мазмұны аңыз-ертегілерге, нақтылы тарихи оқиғаларға құрылып, көбіне бағдарламалы түрінде дамыды. Онда халықтың басынан өткен тауқымет пен әділетсіздікке қарсы күресі, азат өмірді аңсаған асыл арманы мен қуаныш сезімі терең толғаныспен өрнек-бояуын тапты. Күйдің мелодиялық-формалық құрылысы, ырғақтық-орындаушылық әдістері сан алуан. Мысалы, Құрманғазының күйлері жігерлі, екпінді, ал Дәулеткерейдің күйлері терең толғауға, романтикалық лирикаға негізделген, Тәттімбеттің күйлері әуейі әсем, тәтті мұң мен қоңыр сазға толы болса, Қазанғаптың күйлері құбылмалы, ойнақы, төкпе жыр іспетті болып келеді.



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет