Программалау ортақ тақырып: «Дәстүр және фольклор»



бет1/2
Дата22.12.2023
өлшемі18,47 Kb.
#198728
түріПрограмма
  1   2
Байланысты:
Документ Microsoft Office Word (2)
2 5219947885411441739, Презентация1, sabaq-kz attachment robototehnika-pnne-arnalan-zhospar

Пән:Цифрлық сауаттылық
Қысқа мерзімді жоспар
6-сабақ. SCRATCH программасында жоба құру.

Бөлімі:

2-бөлім. Программалау (ортақ тақырып: «Дәстүр және фольклор»)

Педагогтің аты-жөні:

Жаныс Мадина

Күні:




Сыныбы:1«г»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

SCRATCH программасында жоба құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.4.1.1Сызықты алгоритмді іске асыру;
1.4.2.1.Программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch);

Сабақтың мақсаты:

Scratch программасында жоба құру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
1-7 мин.

1. Сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгендеу.
3.Топтастыру
Ширату тапсырмасы: «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны.
Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған.

Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн!», «Тас!», «Қоршау!» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн!» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас!» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау!» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.







(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.

«Ой қозғау» әдісі.
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап іздейді. Өз ойларымен бөліседі

  • Сызықтық алгоритм арқылы Scratch программасын қосу айтып бер?

ҚБ:Мұғалім сабаққа қатысып, белсенділік көрсеткен оқушыларды «Смайликтер» әдісі арқылы бағалайды.






Жаңа сабаққа дайындық.

(МК, Д) Оқулықпен жұмыс істеу
Ерте заманнан бізге ауызша жеткен ертегілер,мақал-мәтелдер,жұмбақтар,аңыздар бар.Олар фольклор деп аталады.Фольклордағы кейіпкерлерді жоба жасағанда спрайт ретінде қолдана аламыз.Мысалы: Алдар көсе, Мақта қыз бен мысық, Толағай, Ер Төстік.
Оқулықтағы назар аудар назар аударамыз.

Оқулық

Сабақтың ортасы
(26 мин)



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет