Әжинияз атындағы нөкіс мемлекеттік педагогикалық институты туркий тілдерфакултеті



Дата11.05.2022
өлшемі333,55 Kb.
#142301
түріПрезентация
Байланысты:
ҚУРАЛАЙ ҚОЩҚАРБАЕВА ФИЛОСОФИЯ
ҚАЗАҚ ЖАЗУ ТАРИХЫ

ӨЗБЕКСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖОҒАРЫ ЖӘНЕ ОРТА АРНАУЛЫ БІЛІМДЕНДІРУ МИНИСТІРЛІГІ
 
ӘЖИНИЯЗ АТЫНДАҒЫ НӨКІС МЕМЛЕКЕТТІК
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫ
 
Туркий тілдерфакултеті
" Қазақ тілі " тəлім бағдары1-Ж курс студенті Қошқарбаева Құралайдың
«ФИЛОСОФИЯ" пəнінен
ПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
 
ТАҚЫРЫП : ПӘН ҒЫЛЫМИ ДҮНИЕТАНЫМ ТҮРІ
Мазмұны:
I.Кіріспе…………………………………
II.Негізгі бөлім:
  • Ғылыми көзқарас пен ойлауды қалыптастыру
  • Интеллектуалдық тәрбие мен ғылыми көзқарастың негізгі белгілері мен мәні
  • Тәрбие процесін жүйелі, үздіксіз, жүйелі және нақты әлеуметтік мақсат ретінде ұйымдастыру

  • III. Қорытынды

Философия сөзінің этимологиясына қарасақ, оның грек тілінен аудармасы «Мен даналықты жақсы көремін» дегенді білдіреді. Философияның, әсіресе Жаңа дәуірдегі көрінісінің белгісіздігі соншалықты қарапайым.
Қазіргі философтардың бірі Х.Ф.МОРУА да философиядағы жағдайды былайша жеткізе алғаны анықталды. «Философияның» не екенін түсіну әрқашан қиын болды, бірақ ХХ ғасырда «философияны» анықтау қиындығы соншалық, оны жеңу мүмкін емес болды. Кез келген философия адамның дүниеге қатынасын білдіре отырып, белгілі бір дүниетанымды қалыптастырады. Философияның ең қарапайым және ең алғашқы анықтамалары: философия дүниетанымдық көзқарас немесе басқаша айтқанда философияның пәні «дүние-адам» жүйесі болып табылады.
Тәжірибесі бар философия Ежелгі грек философиясында біршама анық бөлінген ежелгі грек философтарының назары шығу тегі мен себептері туралы білімге аударылды. Өйткені қалғанының бәрі солар арқылы түсініледі. Ежелгі философтар ойлаудың маңызды белгісі болып табылатын түсіндіру мен анықтауды анық ажыратқан. Мысалы, грек философы Аристотель «Тәжірибесі барлар оның не екенін біледі, бірақ неге екенін білмейді» деп жазған. Дүниенің дәстүрлі, діни, мифтік, пейзажына қанағаттанатын көптеген адамдардан айырмашылығы, ертедегі философтар әртүрлі табиғи және әлеуметтік процестер мен құбылыстарды ұтымды түрде түсінуге және оның шығу тегі мен себептері мен заңдылықтарын түсіндіруге тырысты. Күн, ай және олардың тұтылуы, жұлдыздар, жыл мезгілдерінің ауысуы, музыкалық аспаптардың құрылымы, жануарлар мен адамдардың шығу тегі, өзендердің толып кетуі, мемлекеттің саяси құрылымы сияқты философтың көзіне түскеннің бәрі. , қалғанының бәрі философиялық ойдың тақырыбы болды.
Психикалық білім мен тәрбиенің бірлігі негізінде жеке тұлғаның ойлауы (қоғамдық оқиғалардың санада бейнеленуі, адамның психикалық әрекетінің жоғары түрі) дамиды. Дереккөздер қазіргі психикалық ойлау деңгейі күрделірек және келесі критерийлер бойынша анықталуы мүмкін екенін көрсетеді:
  • Ғылыми білімдер жүйесінің болуы.
  • Қолданыстағы ғылыми білімді игеру процесі.
  • Ойлау дағдылары.
  • Білімге деген қызығушылық пен қажеттіліктің пайда болуы.

Өзбекстан Республикасының бірінші президенті И.А.Каримов еңбектерінде жастардың білім мен биік ойлауға деген көзқарастары маңызды орын алып, олардың интеллектуалдық әлеуеті қоғам дамуының факторы екендігін атап көрсетеді. Мысалы, «...білім-білім адамды биікке көтереді. ХХІ ғасырда мәдениет, ғылым, ағарту үшін жанын беретін, оны өмірінің басты мақсатына айналдыратын жаңа ұрпақ шығады деп ойлаймын. Біз сол ұрпақ үшін өмір сүреміз. Осы игі мақсаттарды халықтың санасына сіңіру жолында жұмыс істеп жатырмыз. Біз күткен ұрпақ осы байлықты дүниедегі ең үлкен байлық санап, оған бар өмірін арнаса, адам баласының нұрлы күндерге қол жеткізетінін біліңіз»
Қорытынды:
Оқушылардың дүниетанымын қалыптастыруда адамгершілік тәрбиесінің де маңызы зор, оны тиімді ұйымдастыру үшін ой, сезім, мінез-құлық бірлігіне қол жеткізген жөн. Өйткені, олардың бірлігінде белгілі бір кемшіліктердің болуы да оқушылардың толыққанды тұлға болып қалыптасуына кері әсерін тигізеді. Дүниетаным-табиғаттың, қоғамның, адам ойының дамуын және жеке тұлға қызметінің мазмұнын анықтайтын диалектикалық көзқарастар мен сенімдер жүйесі. Рухани кемелдігі жоғары, елінің бостандығы, гүлденуі мен игілігі жолында аянбай еңбек ету, өзін және өзгені құрбан ету, ерік-жігерді, талпынысты, бастамашылдықты, ұйымшылдықты, шығармашылық пен өз бетінше ойлай білуге ​​тәрбиелеу Мұндай қасиеттер болуы мүмкін. Тәуелсіз Өзбекстан Республикасы өміріндегі басымдық ретінде танылды. Ұлттық тәуелсіздік идеясы мен идеологиясының негіздері студенттерге рухани-адамгершілік тәрбие берудің негізгі факторлары болып табылады. Адамгершілік тәрбиесін ұйымдастыру процесінде этикалық әңгімелер, лекциялар, диспуттар, конференциялар, семинарлар мен пікірталастарды пайдалану оң нәтиже береді.

Достарыңызбен бөлісу:




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет