Философия пәнінен емтихан сұрақтары



Дата13.05.2023
өлшемі42,79 Kb.
#176661
Байланысты:
Философия п нінен емтихан с ра тары
БЖБ -ТЖБ талдау 4 Ә Гулсара, Философия-пәнінен-тест-сұрақтар. (3), Философия а. Адамны д ние атынасы ж ніндегі негізгі м селе # , Утопия К м ндану теориясын енгізген ойшыл Р. Декарт Эмпиризмн, 100469-философия емтихан тест 2022-23 студ., филос ответы-1, 3-то сан бойынша жиынты ба алау а арнал ан тапсырмалар «Python , prezentatsiya-negіzder-zhіkteluі, СОР и СОЧ для 5 класса, 2.12.8-сынып

Философия пәнінен емтихан сұрақтары:

1. Ғылымды адамзат үшін өте маңызды тәуелсіз және жетілген жүйе деп есептейтін бағыт


Сциентизм+
2. Дүниені танып-білуді білдіретін көзқарас қалай аталады
Дүниеге көзқарас+
3. Экзистенциализм қай ғасырдың философиялық бағыты
ХХ ғасыр+
4. Позитивизм бағытының негізін қалаушы
Конт+
5. Р.Декарт қай бағыттың негізін салушы
Рационализм+
6. Жаңа заман ойшылы Р.Декарт қай әдістің негізін салды
Дедуктивтік+
7. Т.Мор философия тарихында қай ілімді дамытты
Утопия+
8. Күмәндану теориясын енгізген ойшыл
Р.Декарт+
9. Эмпиризмнің индукция методының негізін салған
Ф.Бэкон+
10.Жер күнді айналады қай теорияның мәні
Гелиоцентірлік+
11. Сопылық бағытының өкілі
Қ.А.Ясауи+
12. Персонализм анықтамасы
Адамды ең жоғарғы – рухани байлық деп бағалаған бағыт+
13. Д.Локктың айтқан қанатты сөзін көрсетіңіз
«Баланың санасы таза тақта, өмір оған өз өрімдерін, білімін жазады»+
14. Перипатетиктер бұл
Грекия философтарының жолын қуушылар+
15. Ақыл-парасат принципі қай шығарманың басты принципі болып табылады
«Құтты білік» поэмасының басты принципі+
16. Ежелгі Қытай философиясының өкілі
Конфуций+
17. Гераклитің айтқан сөзі
«Бір өзеннің суына екі рет түсуге болмайды»+
19. Үнді философиясындағы жағымды дхарманың сипаттамасы
заң, тәртіп, парыз+
20. Парменидтің алғаш философияға енгізген проблемасы
Болмыс+
21. Монизм анықтамасы
Дүниені бір принциптік негізде түсіндіру+
22. Аристотельдің философияға берген анықтамасы
практикалық және поэтикалық ғылым+
23. Бейнелеу-көркем тәсілі төмендегілердің қайсысына тиесілі
Мифология+
24. Фалес, Анаксимандр, Анаксимен қай мектептің өкілдері
Милет+
25. Конфуций "Ізгілікті, асыл ер адам" концепциясын құрушы қай мемлекеттің философы
Қытай+
26. Платонның еңбегін көрсетіңіз
"Мемлекет"+
27. Лао-Цзының көзқарасы бойынша дүниетаным
Дао+
28. Теизм анықтамасы
Жаратылыстан тіршілік ретінде жеке құдайды мойындайтын философиялық ілім+
29. Қоғамдық сананың дамуының ерекше сатысы, дүниені қабылдаудың тарихи бастапқы түрі дүниеге көзқарастың кандай түрі
Мифологиялық+
30. Брахман - бар әлемнің генетикалық, түпнегіздік бастамасы және соңы тезисі төмендегілердің қайсысына тиесілі
Упанишада+
31. Милет мектебінің өкілі Анаксимен бойынша дүниенің бастамасы
Ауа+
32. Таным туралы ілім
Гносеология+
33. Б.д.д.VI-Vғғ бір мезгілде дерлік Үндістанда, Қытайда және Грекияда пайда болды
Философия+
34. Дуализм анықтамасы
Дүниенің қалыптасуында екі бастаманы қолдайтын бағыт+
35. Гилозоизм бұл –
Бүкіл табиғаттың жаны бар деп есептейтін бағыт+
36. Ойлау туралы ілім
Логика+
37. Болмыстың негізі деп материяны мойындайтын философиялық көзқарас
Материализм+
38. Материя атомнан және бос кеңістіктен тұрады деп есептеген
Демокрит+
39. Адамның жадысы - қабылдаулар мен елестердің тұрағы
дұрыс+
40. Сандар мистикасының негізін салған Пифагор
дұрыс+
41. Сидхарта Гаутама буддизм дінінің негізін салушы
дұрыс+
42. Ежелгі шығыс философиясының өкілі Сократ
дұрыс емес+
43. Қоғамды зерттейтін философияның саласы "Әлеуметтік философия"
дұрыс+
44. Сенсуализм - бұл ақыл-ойға күдікпен қарайтын бағыт
дұрыс емес+
45. Демокрит - сандар мистикасын қарастырған философ
дұрыс емес+

46. Ежелгі Қытайдағы заңгерлер мектебінің өкілі Конфуций


дұрыс емес+
47. Таным дегеніміз онтология
дұрыс емес+
48. Дүниенің бастамасы ауа деп есептеген Анаксимен
дұрыс+
49. Дүниені толық танып білуге күмән келтіретін ілім – агностика
Дұрыс+
50. Мәтінді түсіндіру бұл ХХ ғасырдағы герменевтика бағыты
Дұрыс+
51. Даналыққа құштарлық бұл философия сөзінің мағынасы
Дұрыс+
52. Бір бастаманы қолдайтын ілім – пантеизм
дұрыс емес+
53. Йога негізін қалаушы Сиддхартха Гаутама
дұрыс емес+
54. Қайта өрлеу дәуіріне тән түсінік "адам - жасампаз, суреткер"
Дұрыс+
55. Қ.А.Ясауи философиядағы суфизмнің өкілі
Дұрыс+
56. "Кәрі дана" атағына ие болған Лао-Цзы
Дұрыс+
57. Дамудың жалпы заңдылықтарын зерттейтін сала – Логика
дұрыс емес+
58. ХХ ғасырдағы философиялық бағытқа қайсысы жатады ?
Экзистенциализм+
59. Позитивизм философиясының негiзiн салған ойшыл кім?
Конт+
60. И.Кант таным теориясында қай бағыттағы философ?
агностик+
61. Рационализм бағытының негізін салған жаңа дәуір ойшылы кім?
Декарт+
62. Гелиоцентрлiк теорияның мәні неде?
жер күнді айналады+
63. Т.Кампанелланың еңбегі қайсы?
"Күн қаласы"+
64. Дүниенің "гелиоцентрлік жүйесінің" негізін қалаушы, Қайта өрлеу заманы философиясының өкілі кім?
Коперник+
65. Р.Декарт рационализмінің методы:
дедукция+
66. Ф.Бэкон эмпиризмінің методы:
индукция+
67. Р.Декарт философияға қандай теория енгізді?
Күмәндану теориясы+
68. Н.Кузанскийдің еңбегін көрсетіңіз
"Құдай туралы"+
69. «Инь» және «Янь» ұғымдары қай философияға жатады
Қытай+
70. Қ.А.Ясауи қандай діни-философиялық бағыттың өкілі
Сопылық+
71. Философия сөзін алғаш қолданған кім?
Аристотель+
72. «Танымның қайнар көзі ақыл-ойда». Осы пікір қай гносеологиялық концепцияға жатады
Рационализм+
73. «Баланың санасы таза тақта, өмір оған өз өрімдерін, білімін жазады» деп қандай ғалым айтты
Д.Локк+
74. Адам танымының негізі
Ақыл+
75. Ақиқат дегеніміз не
Білімнің реалдылықтың өзіне сайлылығы+
76. Адам мен қоғам пайда болуы процесін белгілейтін термин
Антропосоциогенез+
77. Әлемге ғылыми философиялық тұрғыдан қарау
Космология+
78. Аристотель кімнің шәкірті
Платон+
79. Болашақты болжау туралы ілім
Футурология+
80. Адам ақыл ойы құдайды жүрекпен тани алады – деген ойшыл
А.Құнанбаев+
81. Гегельдің идеализміне қарсы шыққан қай философ
Фейербах+
82. Шәкәрімнің негізгі этикалық категориясы
Ар-ождан+
83. Шығыс перипатетизімнің өкілі
Әл-Фараби+
84. «Құтты білік» поэмасының басты принципі
Ақыл-парасат принципі+
85. Дүниеге көзқарастың анықтамасы:
дүниені танып-білуді білдіретін көзқарастардың жиынтығы+
86. Бар дүниені бір принциптік негізде түсіндіру
Монизм+
87. Философияға теориялық, практикалық және поэтикалық ғылым деп анықтама берген
Аристотель+
88. Милет мектебінің өкілдері:
Фалес, Анаксимандр, Анаксимен+
89. Қытай мемлекетінің әлеуметтік идеалы «Ізгілікті, асыл ер адам» концепциясын құрушы:
Конфуций+
90. Мифологиялық дүниеге көзқарас-бұл
Қоғамдық сананың дамуының ерекше сатысы, дүниені қабылдаудың тарихы бастапқы түрі+
91. Дүниетанымның тарихи алғашқы типі:
Мифологиялық+
92. Упанишаданың басты тезисі:
Брахман-бар әлемнің генетикалық, түпнегіздік бастамасы және соңы+
93. Философияның негізгі сұрағының бір түрі:
Қайсысы бірінші: материя немесе рух?+
94. Гносеология дегеніміз:
Таным туралы ілім+
95. Материяның ең қарапайым бөлшектері атом болып саналады деп анықтаған философ
Демокрит+
96. Гуманизм философиясының басты ерекшелігі:
Антропоцентризм+
97. Философия қай уақытта және қайда қалыптасты?
б.д.д. VІ-V ғ.ғ. бір мезгілде дерлік Үндістанда, Қытайда және Грецияда+
98. Табиғаттың адамнан өлшеусіз үстем екендігін білдіретін ғарыш пен логос идеясы қай кезеңнің философиясына жатады:
Антикалық+
99. Философияда бүкіл табиғаттың жаны бар деп есептейтін бағыт қалай аталады
Гилозоизм+
100. Логика нені зерттейді?
ойлау туралы ілім+
101. Философияның әдісі?
Диалектикалық+
102. Миф сөзінің аудармасы?
Аңыз+
103. Философия тарихында барлық нарсенің негізі, қасиеттерінің түпкі біртектілігі деп қарастырылған зат?
Субстанция+
104. Философия пәнінің ерекшелігі:
идея мен материяның бірлігін қарастырады+

105. Материализм дегеніміз не?-


болмыстың негізі деп материяны мойындайтын философияльқ көзқарас+
106. Ортағасырлық араб-мұсылман философиясы қалай аталады?
фәлсафа+
107. Араб түбегінде б.д. 610 жылы келіп шыққан дін қалай аталады?
Ислам+
108. Ортағасырлық христиан философиясында жеке "атауды" мойындайтын ағым қалай аталады?
Номинализм+
109. "Екiншi ұстаз" атанған ортағасырлық Шығыстың ұлы философы кім?
Әл –Фараби+
110. "Схоластика" сөзі қандай мағынаны бiлдiредi?
Мектеп+
111. "Бірінші араб философы" деген атпен танымал болған мұсылман ойшылы кім?
әл-Кинди+
112. Араб-мұсылман ойшылдары қай елдің философиялық және ғылыми мұрасымен танысып, оны араб тіліне аударды?
Грек+
113. Қай ортағасыр мұсылмандық Шығыс философы "Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары" деген еңбектің авторы болып табылады?
Әл-Фараби+
114. Ислам дүниесінде медицина негізін салған ойшыл:
Ибн Сина+
115. Ф.Аквинский, Д.Скотт, У.Оккам, қай дәуірдің ойшылдары?
Орта ғасыр+
116. Адам мен қоғам пайда болу процесiн белгiлейтiн термин.
Антропосоциогенез+
117. Төменде келтiрiлген проблемалардың қайсысы адамзаттың глобалдық проблемаларының қатарына жатады?

118. Қандай проблемалар адамзаттың глобалдық проблемалары деп аталады?


119. Төменде аталған тарих концепцияларының қайсысы қазiргi өркениеттiк өзгерiстердi өрнектей алады?


120. Философияның қай бөлiгi адам мәселесiн, адам болмысының фундаментальдық негiздерiн зерделейдi?


121. Төменде келтiрiлгендердiң қайсысы тiкелей өмiрмәндiлiк, экзистенцианалдық мәселелерге жатады?
122. Сопылық іліміндегі басты мәселе:

123. Қазақ халқының дәстүрлі діни сенімдеріндегі басты құдіретті күші не?:


124. . Адамның көркем – шығармашылық әрекетінің ежелгі түрі:


125. Сенімге негізделген көзқарас:
126. Эвтаназия қандай мағына береді?
127. Руханилықты философияда қалай түсінуге болады?
128. Өлімнің философиялық мәні қандай білімде көрініс тапқан?

129. Адамның дамуын сипаттайтын, белгілі нәтижесі бар адам іс – әрекетінің тәсілін бейнелейтін ұғым:


130. Интеллектуалды және техникалық – екі жақты эволюция заңын кім ұсынды:
131. Психоанализдің негізін салушы:
132. Санасыздықтың адам өміріндегі рөлін түсіндіретін қазіргі заманғы философиядағы бағыт:
133. Өмір дегеніміз мүшелердің қозғалысы, жүрек – пружина, жүйкелер – жіптер, ал буындар адам денесінің машинасының қозғалысын хабарлайтын дөңгелектер, деп . Адамның өмірлік іс - әрекетін түсіндіргенде қай философтың механистігі басымырақ?
134. Сананың феномендермен « жұмысымен » қай философиялық бағыт айналысады?
135. Адамды қоғамдық қатынастардың көрінуі деп түсіну қай философқа тән?
136. . Адамды жігерлі және құмарлықты жан деп түсіну қай философқа тән:
137. . Қай философ адамды санасыздығы саналылығына үстемдік жасайтын жан деп түсінеді?
138. Қай философ үшін жақсылық идеалы – жоғарғы адам, адамның негізгі ізгі легі – билікке деген ерік – жігер:
139. Герменевтиканың негізін салушы?
140. Мәдениет термині қай тілден алынған?
141. Эстетикалық сезімнің табиғаты мен оның шындыққа қатынасын не зерттейді ?
142. Бостандықты қажеттiлiктiң танылуы ретiнде ең бiрiншi айтқан философ кiм?
143. Абай философиясының орталық мәселесi
144. «Категориялық императив» - бүл негізгі .......И:Кант жасаған ой –тұжырым
145. Адамның қартаюы кезіндегі белсенді өмір сүру мәселелерінмен қандай сала айналысады?
146. Ницше пікірінше өмір деген ерік жігер мен қоса адамға не түрткі болады деді?
147. Классикалық жалпы философиялық тұжырымдама бойынша, адамдық тұлға.....
148. Адамзат пен өркениеттің қалыптасуы мәселесі туралы жазған Энгельстің іргелі енбегі:
149. Құндылық мәселесімен айналысатын философиялық білімнің саласы қалай аталады?
150. Қатты қысым жағдайында адамның таңдау мәселесі жөніндегі экзистенциалистердің ілімін қалай атауға болады?
151. «Еркіндік – бұл танылған қажеттілік» осы көзқараспен кім келіспеді?
152. Н.Г. Чернышевский бойынша интеллегенцияның өмірлік сұрағы қандай?
153. «Адам барлық заттың өлшемі » - қай философтың пайымдауы осылайша басталады?
154.Мына ғалымдардың қайсысы адам тіршілігінің қарама – қайшылығы мәселесін қарастырды:
155. Интеллектуалды және техникалық – екі жақты эволюция заңын кім ұсынды:
156.Келесі пікір француздың қай философына тән: «Адамның табиғаты, оның барлық уақытта алдыға қарай жүруінен тұрады? »
157. Саясат пен қоғамның, әлеуметтік құрылыс пен саяси институттардың және үрдістердің арасындағы өзара әрекеттерді зерттейтін ғылым
158. Саясатты оқып-білудің жеке адамдар мен топтардың алуан түрлі мінез-құлқын нақтылы зерттеу арқылы іске асыратын саясаттанулық әдіс
159. Саясаттанудың негізгі қызметтері
160. Саяси құбылыстар мен үрдістерді талдау тәсілдері мен амалдарын жасаудағы саяси ғылымның қызметі
161. Kұқықтық мемлекет дегеніміз
162. Азаматтықтың, халықтың демократиялық саяси мәдениеттілігін қалыптастыратын қандай міндет
163. Саясатты ұжымдық мақсатқа тиімді жету жолындағы іс-әрекет ретінде қарастыратын түсінік
164. Саяси парадигма – бұл
165. Қоғамды жаппай саясаттандыру, экономиканы, мәдениетті және т.б. саяси басқарудан шығатын саясат тұжырымдамасы
166. Тоталитаризмнің идеялық негізін қалаушы
167. Аристотельдің пікірі бойынша басқарудың аса жетілген түрі
168. Платонның кемелді мемлекетінде басқарушы бола алатындар
169. Платонның пікірі бойынша адамның басқарушылық құқыққа ие болуы үшін қандай негізгі жағдай болу керек:
170. Платонның пікірі бойынша атақұмарлар билік ететін мемлекеттің түрі
171. Ортағасырлық ойшылдар монархтың үстемдік құқын немен негіздеді
172. «Мақсат тәсілді ақтайды» деген формула түрінде көрсетілген саясаттың аталуы
173. Саяси ұйымдасқан қоғамды анықтау үшін “мемлекет” терминін алғаш қолданған кім?
174. Билікті заң шығарушы, атқарушы және сот билігі деп жіктейтін теорияның авторы
175. Саяси жүйе орындайтын саяси әлеуметтендіру қызметінің мәні:
176. Табиғат заңдылығынан тыс Аллаһтың рұқсатымен пайғамбарлардың көрсететін қасиеті
қалай аталады ?
177. Жаһилие қандай мағынаны білдіреді ?
178. Аллаһқа серік қосушылар қалай аталады ?
179. Құдайдан келген хабар қалай аталады ?
180. Исламнан бұрынғы арабтардың жаман әдеттерінің бірі қандай ?
181. Көрнекті қазақ ойшылы, XV ғасыр жырауларының өкілі:
182. XIX ғасырдағы қазақ ағартушысы, «Даладағы ислам туралы», «Сот реформасы туралы ескертпелер», «Қырғызстандық Қайсат Орданың дәстүрлері мен аңыздары» және басқалардың авторы:
183. Ш.Уәлихановтың философиялық көзқарастарының ең дамыған бөлігі:
184. Ы.Алтынсарин негізгі үлес қосқан философиялық ізденістер саласы:
185. Ы.Алтынсариннің философиялық ұстанымы жақын ...
186. Кеңес дәуіріндегі ең танымал болып қазақстандық философтардың келесі саладағы зерттеулері болды:
187. Ұлттық тарих пен халықтық дәстүрлерді сақтау проблемаларын толығымен Н. Назарбаев кітабында:
188. Қазақстандық қоғамды модернизациялау үшін қоғамдық ойда ұстау маңызды:
189.Президент Н.Ә.Назарбаев Қазақстан халқына Жолдауында «Мәңгілік Ел» идеясын айтты:
190. Қазақстанның жаңа модернизациясының бір ерекшелігі:
191. «Қазақстан-2050» стратегиясында Н.Ә.Назарбаев: ХХІ ғасырдағы жаһандық сын-қатерлер (мәселелер):

192. «Біз үшін жақсы жұмыс істейді» ақиқат принципін қамтитын философияның бағыты


193. О.Шпенглердің пікірінше, өркениет дегеніміз:

194. Сидхарта Гаутама қандай ілімнің негізін салды


Буддизм+
195. Аристотельдің "Метафизикасы" не жайында

196. Махавира қандай ілімнің негізін салушы


Жайнизм+
197. Брахмандар, кшатрийлер, вайшилер, шудралар касталары қандай мәдениетке тиесілі

198. Милет, Элей кандай кезеңнің мектептері


Антика+
199. Рухтардың көшуі қалай аталады
Гилозаизм+
200. Сократ негізін салған әдіс
Майевтика+
201. Фалес қандай мектептің негізін салды
Милет+
202. Лао Цзы негізін қалаған ілім
Даосизм+
203.Экзистенциализмнің өкілі
Ясперс+
204. Философия тарихындағы кезеңдерді көрсетіңіз
Антика философиясы+
Орыс философиясы+
Жаңа заман философиясы+

205. Аристотельдің еңбектерін көрсетіңіз


«Риторика»+
«Аналитика»+
«Метафизика»+
206. Әл-Фарабидің пікірінше бақытқа жетудің жолдарын көрсетіңіз
Ерекше жаралған дене құрылысы+
Жан құмарлықтары+
Ой-парасаты+
207. Д.Локк тәжірибенің екі түрін атап көрсетті
Сыртқы+
Ішкі+
208. Экзистенциализм философиясының ойшылдарын табыңыз
А.Шопенгауэр+
Ж.Сартр+
209. Ежелгі шығыс философиясындағы ағымдарды көрсетіңіз

210. Ежелгі Қытай философиясындағы мектептерді көрсетіңіз


Инь және Ян мектебі
Конфуций мектебі
Моистер мектебі
Атаулар мектебі
Заңгерлер мектебі
211. XVIII ғасырдағы француз материалистерін табыңыз
Вольтер+
Руссо+
Дидро+
212. Позитивизм және неопозитивизм ойшылдарын табыңыз
О.Конт+
Авенариус+
Карнап+
213. Кант философиясындағы шешілмейтін қайшылықтар?

214. Милет мектебінің философтарын табыңыз


Фалес+
Анаксимандр+
215. Элеаттар мектебінің ойшылдарын көрсетіңіз
Ксенофан+
Парменид+
Зенон+
216. Гегель философиясындағы орталық идея:

217.Философия тарихындағы антикалық мектептердің негізін салушы ойшылдарды көрсетіңіз


Пифагор+
Платон+
Фалес+
218. Философия тарихындағы бірінші және екінші ұстазды көрсетіңіз
Аристотель+
Әл-Фараби+
219.Антика кезеңіндегі қанатты сөздерді көрсетіңіз
«Бір өзенге екі рет түсуге болмайды»+
«Ештеңе білмейтін және білейінші деп талпынбайтын адам өте нашар адам» +
"Менің білетінім, менің ештеме білмейтінім"+
220. Өнер мен педагогика философиясы бойынша маман болған француз ағартушысы

221. Материяның өмір сүру тәсілдерін көрсетіңіз


Уақыт+
Кеңістік+
Қозғалыс+
222. Ғылыми танымның әдістері мен түрлерін көрсетіңіз
Анализ+
Синтез+
Индукция+
223. Философияның айналысатын проблемалары
Онтология+
Логика+
Аксиология+
224. Дүниеге көзқарастың түрілерін көрсетіңіз
Философиялық+
Мифологиялық+
Діни+
225. Антика философтарының тұжырымы бойынша бос қуыс дегеніміз болмыссыздық, оны тану мүмкін емес деген пікір:
226. Объективтік идеализмнің негізін салушы:

227. Ақиқаттың диалогтық әдісін қай философ енгізді?


228. Ибн Рушд бойынша "қос ақиқат" дегеніміз бұл қандай ақиқат:

229. Рухани мәдениет элементтерін көрсетіңіз


салт-дәстүр+
дін+
230. Диалектикалық-материалистік философияның негізін қалаушылар
К.Маркс+
Ф.Энгельс+
231. Материализмнің түрлерін көрсетіңіз
Тұрпайы+
Механикалық-метафизикалық+
Диалектикалық+
232. Танымның субъектілерін көрсетіңіз
Топтар+
Әлеуметтік топтар+
Жеке адамдар+
233. Гносеологиядағы негізгі ағымдар
Эмпирикалық+
Рационалистік+
Сенсуалистік+
234. Схоластика даму барысында үш кезеңнен өтті
Балауса+
Кемелденген+
Құлдырау+
235. «Құтты біліктің» кейіпкерлерін көрсетіңіз
Ақыл+
Дәулет+
Қанағат+
236. Т.Гоббстың философиялық жүйесі үш бөліктен тұрады
Дене жайлы ілім+
Адам жайлы ілім+
Азаматтық ілім+
237. Ф. Бэконның идолдарын (елестерін) көрсетіңіз
Тектік елестері+
Нарық елестері+
Театр елестері+
238. Қайта өрлеу кезеңіндегі ойшылдарды көрсетіңіз
Д.Алигьери+
Ф.Петрарка+
Л.да Винчи+
239. Экзистенциализмнің өкілі
Ясперс+
240. «Тарихтың ақыры (соңы)» концепциясының авторы:
Ф. Фукуяма+
241. Тұңғыш рет «қоғамдық-экономикалық формация» терминін қолданған:
К. Маркс+
242. «Европаның құлдырауы» («Заката Европы») кітабының авторы:
О.Шпенглер
243. Ортағасырлық христиан философиясы қандай болмыстық қатынасқа негізделген
Құдай- адам+
244. "Өмір сүру философиясы" деп аталады

245. Сократтың ұстанымы қай бағытта?
Идеалистiк+
246. «Жэнь» сөзінің мағынасы
Адамгершілік+
247. Милет мектебінің негізін қалаушы
Фалес+
248. Дүниені оттан құралған деп санаған философ
Гераклит+
249. Апориялар жазған ойшыл?
Зенон+
250. Сезімдік танымның құрамдас бөліктері
Ұғым+ елес+ қабылдау+ Түйсік+
251. Рационалдық танымның құрамдас бөліктері
Ұғым+
ой тұжырымы+
пікір+
252. Экзистенциализм өкілдерін көрсетіңіз
Сартр+
Камю+
Ясперс+
253. ХХ ғасырдағы философиялық бағыттарды көрсетіңіз
Экзистенциализм+
Герменевтика+
Структурализм+
254. Ортағасыр мұсылман философиясындағы ойшылдарды табыңыз
Ибн Туфейль+
Ибн Рушд+
Әл-Кинди+
255. Сананың әлеуметтік сипаты__________ түсіндіріледі:

256. Уақытқа философиялық анықтама:


257. Болмыстың негізгі формалары:

258. «Кеңістік пен уақыт материяға тәуелсіз өз бетімен өмір сүреді» деген ережеде.....уақыт пен кеңістік концепциясы көрсетілген:


259. Материяның әлеуметтік формасы:
260. Жекелік:
261. Адамды бірегейлігі мен өзгеге ұқсамайтындығы оның барлық қасиетттері мен сапасының байлығын көрсететін қандай ұғым?
262. «Қоғамдық болмыс қоғамдық сананы билейді» деген қағиданы тұжырымдаған
263. Қоғамдық сананың түрлері қалай ерекшеленеді:
264. Өзiндiк сана категориясын философияға енгiзген ойшыл кім?
265. Өнер, мораль, дін, саясат:
266. Социогенез дегеніміз:
267. Көрсетілген категориялардың қайсысы эстетикалыққа жатады?
268. Басты гносеологиялық категория:
269. Танымның ең дұрыс көзі ретінде түйсікті санауды мойындайтын гносеологиядағы бағыт:
270. Адамзаттың танымдық қабілеттерін, оның мүмкіндіктерін мен шекараларын зерттейтін философиялық білімнің бөлімі:
271. Ғылымның сипаттамасы
272. Қарама қарсылықтың бірлігі мен күресі заңы дамудың......ашады:
273. Мән мен құбылыс диалектикасы:
274. Детерминизм философиялық принцип ретінде...... мойындау:
275. Шығармаларында алғаш рет диалектика философиялық ойлаудың нақты бір түрі ретінде көрініс тапқан антикалық ойшыл:
276. Диалектикаға қарама-қарсы ілім:
277. Мәдениет ұғымын философиялық-тарихи концепциялар айналымына ... енгізді:
278. В. Дильтей, О. Шпенглер бойынша құндылықтар теориясының негізіне аксиологиялық имморализм идеясы деп есептегендер ... аксиологиялық концепцияның өкілдері болып табылады:
279. Қоғамдық дамудың өркениеттік концепциясын ұсынған философ:
280. О. Шпенглер бойынша өркениет:
281. Ғылым мәдениеттің ең жоғарғы құндылығы және адам да сол арқылы әлемде өзін бағдарлайды деп есептейтін бағыт:
282. Әсіресе отбасылық жақындықты көрсететін махаббат түрі.
283. Буддизмнің бекзат ақиқаттарының бірі бойынша өмір дегеніміз:
284. Тайпаны сыртқы күштерден қорғайтын жоғарғы күші бар кейбір жануарлар, тастар және т.б.
285. Құдай тарихи тұлға болып саналатын, трансценденттік құдайсыз дін.
286. Ғаламдық мәселелергеқоғамдық назарды алғаш аударуда басты рөлді атқарғандар … болды.
287. Қазақстанда ұлттық идеяға айналатын жұмылдырушы философия:
288. Қазақстандағы жаңа идеологияның өзегі болып...... табылады.
289. Философияның көрнекті әдістемелік функциясы болып:
290. "Бостандықтың бір көрінісі- ол жауапкершілік. Туғаннан еркін болуға жаралған адам, бүкіл әлемнің ауыртпалығын өз мойнымен көтереді, ол жалпы әлем үшін де, болмыс тәсілі ретіндегі өзі үшін де жауапты"- деген пікірді ұстанған ХХ ғасыр батыс ойшылы:
291. Қытай тілінен аударғанда «Жень» ұғымының мағынасы қалай түсіндіріледі:
292. Ренессанс гуманистерінің назарында болған негізгі мәселе:
293. "Дүниені адам санысынан тыс, әрі тәуелсіз объективті шындық деп қарайтын материалистік дүниетанымның түп қазығы, мән-мағынасы болып табылатын" философиялық ұғым
294. Философия тарихындағы қозғалыстың бір сәттік тұрақтылығы:
295. Таным процесінің қозғаушы күші, ең басты мақсаты:
296. Адамның өз шектілігін игерудің рухани формасы:
297. Өмір мәнін аксетизм тұрғысынан түсіну
298. Адамның дүние қатынасы жөніндегі негізгі мәселе:
299. Құндылықтар табиғаты мен олардың өзара байланысы және әлеуметтік, мәдени факторлармен жеке тұлғаның құрлымымен байланысы туралы философиялық ілімі:
300. «Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім



Достарыңызбен бөлісу:




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет