Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:
|
Цифрлық сауаттылық
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
3 сынып
|
Қатысқандар саны: 20
|
Қатыспағандар саны :
|
Сабақ тақырыбы
|
3 сабақ. Кейіпкердің қозғалысы
|
Оқу мақсаттары
|
3.4.2.3. Программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу.
|
Сабақ мақсаттары
|
Sratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді. Бірнеше кейіпкерлермен жұмыс жасайды.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
-Сәлемдесу.
-Оқушыларды түгелдеу.
Жаңа тақырыпты өтпес бұрын алдыңғы сабақты еске түсіру.
|
Өткенді еске түсіреді.
Жаңа мәліметтермен танысады.
Файл мен бумалармен жұмыс істеуді үйренеді.
Scratch-те кейңпкердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.
Практикалық жұмыста іске асырады.
|
Мақтау,
Марапаттау әдісі
Жарайсың
Жақсы
Тамаша
Керемет
|
Интерактивті тақты
Оқулық
Дәптер
Суреттер
Стикер
Презентация
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ.
Бүгін үйренетініміз:
Sratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренесіңдер.
Сабақты түсіндіру.
Қозғалыстың командалық блоктары:
1 тапсырма. Жоба орындау
Алгоритм құрастыр
Саралау тапсырмасы.
https://wordwall.net/ru/resource/63471554
|
Дескриптор:
Кейіпкер қозғалысына байланысты жоба жұмысын құрады.
Сергіту көзге арналған жаттығуларды жасайды.
Дескриптор:
Оқушылар суретке байланысты алгоритм құрастырады.
Ойыннан қозғалыс командаларын сәйкестендіреді.
|
Смайлик арқылы бағалау
Ынталандыру әдісі
Жарайсың
Жақсы
Тамаша
Смайлик арқылы бағалау
Ынталандыру әдісі
Жарайсың
Жақсы
Тамаша
Ынталандыру әдісі
Жарайсың
Жақсы
Тамаша
|
|
Соңы
5мин
|
Үй тапсырмасы
Сабақты бекіту
Рефлексия
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
Сабақтың қай тұсы ұнағанын айтады.
|
|