Сабақтың тақырыбы: 3d -редактор құралдары Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты



бет1/2
Дата17.11.2023
өлшемі387,49 Kb.
#191859
түріСабақ
  1   2
Байланысты:
3D –редактор құралдары. 6 класс. ҚМЖ



Білім беру ұйымының атауы

«Қайрат негізгі орталау мектебі» КММ

Пәні:

Информатика

Бөлім:

6.2А-бөлім. 3D - баспа

Педагогтың аты-жөні:

Томанова Индира

Күні:

16.11.2023ж.

Сынып:

6 «А»

Қатысушылар саны: 22

Қатыспағандар: 2

Сабақтың тақырыбы:

3D –редактор құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.2.1.2. 3д – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін: 3д – редакторға арналған барлық құралдарды білу.
Көпшілік оқушылар үшін: 3д –редактор құралдарын қолдана алады.
Кейбір оқушылар:3д –редактор құралдарының графика құруға арналғандарын атап, оларды практикада қолданады.



Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Ұйымдастыру
2 минут
Өткен білімді еске түсіру


8 минут



Ұйымдастыру:
- Сәлемдесу, түгендеу
-Шаттық шеңберін құрып, «Мадақ» әдісі арқылы оқушылар ынтымақтастық ақуал қалыптастырады.
«Есептеу» әдісін қолданып, екі топқа бөлемін
Білім алушыларға есептер бар үлестірме қағаз беріледі. Сол есептерді орындау арқылы топтарға бөлінеді. Есептердің жауабында 0,1 сандары шығады.
І топ: «0»,ІІ топ: «1»,
«Ия болса дәлелде, жоқ болса дәлелде» әдісі арқылы сұраққа жауап айтады және ойларын дәлелдейді.
Модель дегеніміз - нақты объектіні, процессті немесе құбылысты ықшам әрі шағын түрде бейнелеп көрсету.
Модельдеу – объектілерді, процесстерді немесе құбылыстарды зерттеу мақсатында олардың моделін (макетін) құру.
SketchUp 3D-редакторына жатады.

Оқушылар шеңберде тұрып, өз бастарына қолдарын қойып, өздерінің жақсы қасиеттерін айтады және қасындағы көршісінің арқасына қойып, көршісіне мақтау айтады

Екі топқа бөлінеді. Есептерді шығарады.


Жауаптарына байланысты өз жауаптарын дәлелдейді.

Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
-Тамаша!
-Жарайсыздар!






Үлестірме қағаздар



Жаңа білім
10 мин

15 мин

Жаңа тақырыпты оқушыларға SketchUp редакторымен жұмыс. Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп өтемін.
https://yandex.kz/video/preview?filmId=737527948442085707&text=%D0%A1%D0%BA%D0%B5%D1%82%D1%87%D0%B0%D0%BF%20%D2%9B%D2%B1%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8B

1-тапсырма. Тж. «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі арқылы әр топқа жаңа тақырып бойынша талқылауға беріледі . Сол берілген мәтінді оқиды және топпен талқылап,сұрақтарға жауап береді.


Екі топқа сұрақ жазылған кеспелер беріледі.
«0» тобына
Примитивтер дегеніміз не?
Графикалық примитив дегеніміз -векторлық суреттерді құрайтын ең кіші графикалық объектер.
Мысалға: түзулер және бағыттауыш тілшелер; тіктөртбұрыштар; шеңберлер, эллипстар, доғалар, сегменттер және секторлар; кисықтар; біріктіруші түзулер және т.б.
3D-моделдің құрама бөліктері
«1» тобына
Қандай 3D примитивтерді білесіз және оларды атаңыз?
Төбе - бұл үшөлшемді жүйедегі X, Y, Z координатасы бар нүкте
Қыр, немесе қабырға – дегеніміз екі төбені қосатын кесінді. Үшөлшемді графикада қырды полигондардың шектеуші деп атайды.
Текстура – дегеніміз үшөлшемді фигураның бетін қаптайтын сурет.
Полигон – дегеніміз үшөлшемді фигураны құрайтын жазық көпбұрыштардың жиыны.
Дескриптор:
- 3д редакторда құралдары арқылы ғана жұмыс жасайтытын біледі.
- 3д редактор құралдардан тұратынын біледі


Компьютермен жүмыс.
Фигуралардың модельдерін 3D-редакторына SketchUp бағдарламасында құрастыру.
Дескриптор

  • Құрал-саймандардың қызметін біледі

  • Құрал-саймандарды қолдана алады

  • Дұрыс 3D примитивтерді құра алады



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет