Сабақтың тақырыбы Анимация құру



бет1/4
Дата16.04.2020
өлшемі462,69 Kb.
#62722
түріСабақ
  1   2   3   4
Байланысты:
0015fdab-6e3b1dfe



V тарау.Талқылау және программалау

Мұғалімнің аты жөні:




Сынып:

5

Сабақтың тақырыбы

Анимация құру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1. Тармақталу пәрменімен және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Бағдарлама қызметін білу және нысандарды таңдау.



Басым көпшілігі:

Scratсh бағдарламасында нысандарға анимация жасау.



Кейбір оқушылар:

Scratсh бағдарламасында жоба кұру.



Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану, талдау, жинақтау.

Бағалау критерийі

  • Нысандарды таңдай алады.

  • Нысандарды анимациялау (жандандыру) үшін скрипт құрады.

  • Ойын бағдарламалау ортасында тармақталу командаларын қолдана отырып, жоба құрады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар үшін:

Тармақталу және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch).



Пәндік лексика және терминология:

Скрипт, анимация



Үш тілділік.

Анимация- Анимация-Animation

Скретч-Скретч-Scratch

Скрипт-Скрипт-Scripts

Костюмдер-Костюмы-Costumes

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.


  • скрипт құру дегеніміз не?

  • Управление командасының қызметі қандай?

  • Scratch -те дыбысты қалай орнатамыз?

  • Костюм кітапханасындағы командалар кай кезде қолданылады?




Құндылықтарға баулу

Оқушылардың танымдық деңгейін арттыру, ойлау қабілетін дамыту. Зайырлылық және жоғары руханияттылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Математика (қадамдар санайды), сурет (скрипттерді салады), музыка (әуен қойылады), орыс тілі (орыс тілі командаларын колданады), ағылшын тілі (спрайт ағылшын тілінде дыбыс шығарады).

Алдыңғы білім


  • Оқушылар Scratch бағдарламасымен жұмыс жасай біледі.

  • Нысандарды таңдай біледі.

  • Барлық оқушы жобаны құра алады.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

«Шаттық шеңбері»

2 мин.


«Спрайт» және «Скрипт» топқа бөлу

2 мин.
«Серпілген сауал» үй тапсырмасын тексеру

6 мин.


Психологиялық ахуал: «Шаттық шеңбері»

(Оқушылар жұпта қолдарын ұстап, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.)


Оқушыларды жасырылған «Спрайт» және «Скрипт» мәтіндерін таңдау арқылы екі топқа бөлу.
«Серпілген сауал» әдісімен үй тапсырмасын еске түсіру.

  1. Лого, Scratch бағдарламасын қалай іске қосамыз?

  2. Графикаға жан кіргізу қалай жүзеге асырылады?

  3. Нысандар мен оқиғалардың анимациясын қалай құрамыз?

  4. Ақиқатты іздеу қалай жүзеге асырылады?

  5. Scratch бағдарламасының бастау батырмасы қалай белгіленген.





Скрипт»'>«Спрайт» және «Скрипт» мәтіндері жазылған қималар
«Серпіген сауал» допшасы

Сабақтың ортасы

«Кім жылдам» топтық жұмыс.

7 мин.


7 мин.

«Еден-төбе-мұрын» сергіту сәті

3 мин.

7 мин.


Сабақты қорытындылау«5-5-1» әдісі.

3 мин


Жобаны құру және оны ұсыну шарты оқушыларға түсіндіріліп, тапсырмалар беріледі.

1-Тапсырма

Келесі шарттарды ескере отырып, «Су асты әлемі» тақырыбында жоба құрыңыз:

А) Акула балықтарға шабуыл жасайды.

B) Егер акула балыққа тиетін болса, онда көлемі үлкейеді.



C) Теңіз шаяны теңіз түбінде жорғалайды;

D) «Бос орын» пернесін басу арқылы жоба аяқталады.

Скрипт

Бағдарлама интерфейсі



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет