Сабақтың тақырыбы Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс



бет1/170
Дата13.11.2022
өлшемі5,14 Mb.
#157988
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   170
Байланысты:
6ҚМЖ472
қауіпсіздік ережелері, Тәжірибе 8

Бөлім




Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.4.1 - денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну



Сабақтың мақсаты



Барлық оқушылар: қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу
Оқушылардың көбі:Белсенді орындайды.
Оқушылардың кейбірі:Қимыл-қозғалыс дамуына ықпал ететін қарапайым жаттығуларды көрсетеді

Бағалау критерииі

Негізгіқимыл-қозғалысжаттығуларыныңбайланысынанықтайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Сәлемдесу.Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру ,
Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба?
орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай .
1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру.
2. Жеңіл жүгіріске көшу .
3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде
5 .Жылдамдыққа жүгіру
6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.
Ж.Д.Ж. орнында






Қол шапалақ



Ұялы телефон



Ортасы

«Құрбақаны ұста». Барлық
ойыншылар (шектелген алаңда) алға
қойылған қолдарды тіреп, тізерлеп тұру
күйіне келеді. Осы күйде алаң шегінен
тысқары екі жүргізуші тұрады. Олар
сигнал бойынша алаңда «құрбақаша»
(кезекпен қолды және аяқты тіреу
арқылы) секіреді және осылайша жылжу
арқылы ойыншыға жақындауға және
олардың ішінен біреуін ұстап алуға
тырысады. Олар «құрбақа» болып қаша
алады. Ешкімге ойын барысында
қолдарын еденнен алып, жүресінен
отыруға рұқсат етілмейді. Алға немесе
артқа екі аяқ немесе қол арқылы секіріп,
жылжуға болады. Жүргізуші ұстап алған
кез келген оқушы жаңа «құрбақа»
болады және басқа ойыншыларды
ұстауға кіріседі. Соңғы ұсталған
ойыншы жеңімпаз болады.
Қызықты эстафета
Әр командадан бір-бір оқушы ортаға шығады. Олар сол аяғын артына бүгіп, аяғының мойынынан ұстап алады да, межелі жерге дейін сығар аяқтап секіріп барып, қайта келгенде жүгіріп жарысып келеді де, саптың соңына тұрады, келесі бала ойынды жалғастырады.
v Доппен жарыс
Бірінші бала екі баскетбол добын қолтығына қысып алып, межеге жүгіріп барады да, бір допты қалдырып, екінші допты келесі ойыншыға әкеліп беред. Келесі ойыншы бір доппен барып, екінші допты ала келеді. Ойын осылай жалғаса береді.
v Сыңар аяқ ойыны
Екі команда ойыншылары бір-бірден шығып, сыңар аяқпен шеңберден бірін-бірі итеріп шығару.
v Таяқща және секіртпемен секіру ойыны
Бірінші ойыншы қолына таяқша алып, залдың ортасында жатқан секіртпеге дейін жүгіріп барып, таяқшаны қойп, серітпемен секіріп межені айналып сол жерге дейін келіп, секіртпені тастап, таяқшаны алып келесі балаға береді. Ойын осылай жалғаса береді.
v Бір-бірінің үстінен секіру ойыны
Сапта тұрған балалардың барлығы еңкеійп отырады да, соңғы бала олардың үстінен аттап-секіріп, алдына келіп отыра қалады. Қалған ойыншылар да осылай жалғастырады. Қай команда межеге бірінші жетеді, сол команда жеңеді.
v Негізгі эстафеталық ойын
Бұл ойынға әр коандададн үш ойыншыдан шығады. Залдың екі жағында тұрып, бір-бірден залды айналып жүгіріп, келесі ойыншыға таяқшаны береді. Қай команда этафетаны бұрын аяқтайды, сол команда жеңске жетеді
«Капитанға бағытталған доп»
Дайындық кезеңі. Ойыншылар тең екі командаға бөлінеді; әрбір команда капитанды және аулаушыны таңдайды. Орталық шеңберге капитандар орналасады.
Ойынның мазмұны. Топ басшылары ысқырық белгісі берілген кезде допты жерге тастайды. Допты игерген команданың әрбір ойыншысы оны ұшқан күйінде қағып алатындай етіп өз аулаушысына лақтырып беруге ұмтылады. Осы кезде ұшып бара жатқан допты басқа команданың аулаушысы қағып алса, сол үшін ұпай иеленеді. Жеңімпаз ең көп ұпай алған команда болып табылады.
Ойын ережесі. 1. Доппен жүгіруге рұқсат етілмейді, ойыншы екі қадам жасауға болады, үшіншісінде допты басқа ойыншыға беру керек. 2. Егер аулаушы допты ауада немесе қарсыластың серпілісі кезінде қағып алса, доп ұсталынған болып есептеледі. 3. Бір уақытта екі ойыншы допты қағып алса, онда дауды шешуші доп беріледі.



Оқушылар түсінігін талқылау, көрсету топтық ойын жақсарту туралы белсенділігі туралы әлеуметтік дағдыларды түсіну және көрсету
қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру
Оқушылары қысқа қашықтыққа жүгіруді көрсетеді. Қысқа қашықтыққа жүгіру арқылы оқушылардың шапшаңдық, ептілік, төзімділік, батылдық қасиеттерін көрсетеді



Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ

Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.
Доптар (түрлі мөлшерлі). Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады: пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба / жәшіктер.

Сабақтың соңы





Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   170




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет