Білім беру бағдарламасы информатика мұҒалімдерінің ПӘндік қҰзыреттерін дамыту



бет1/8
Дата15.01.2023
өлшемі4,95 Mb.
#165580
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7   8
Байланысты:
Таныстырылым4 (1)
Ғылыми жоба оқушы, Мәтінмен жұмыс істеу . ҚМЖ, Сенің азаматтық құқығың тәрбие сағаты

Біліктілікті арттыру курсының білім беру бағдарламасы
ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ПӘНДІК ҚҰЗЫРЕТТЕРІН ДАМЫТУ
Нұр-Сұлтан
Сабақ мақсаты:
оқушыларға Python тілінде бағдарламалауды үйретуде «Информатика» пәні бойынша оқу мақсаттарын жоспарлау, іске асыру және бағалаудың әдістемелік және әдіснамалық дағдыларын жетілдіру
PYTHON: 2D ОЙЫН ПРОГРАММАЛАУ  

Python тілінде 2D ойын әзірлеу PyGame модулі. Ойын алаңын/терезесін анықтау. Ойын циклі. Ойын программасының аяқталуы

Оқу мақсаты:

9.3.3.3 PyGame (пайгейм) кітапханасын қосу;

9.3.3.4 ойын терезесін жасау үшін PyGame (пайгейм) кітапханасының дайын модульдерін пайдалану;

9.3.3.5 ойынның артқы фонын құру

PyGame модулі

PyGame мүмкіндіктері:

PyGame модулін орнату

  • Win + R
  • Орындау терезесінде cmd командасын енгізу .
  • ОК
  • Командалық жол режимінде c:\> pip install pygame командасын орындау
  • PyGame модулін орнатудың аяқталуын күту.

PyGame модулі – сыртқы кітапхана, сондықтан оны арнайы орнату керек.

PyGame модулін программаға қосу

import pygame # модульді қосу


PyGame модулі программада
import pygame # модульді қосу
pygame.init() # Pygame модулін инициализациялау /дайындау
PyGame: ойын терезесін анықтау
import pygame # модульді қосу
pygame.init() # Pygame модулін инициализациялау
# screen — сурет салуға арналған алаң/терезе
screen = pygame.display.set_mode((640, 480)) # экран өлшемін орнату

Ойын алаңы/терезенің ені мен биіктігін белгілеу

import pygame # модульді қосу модуля



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет