Сабақ № Тақырыбы: Macromedia Flash технологиясы. Сабақ мақсаты



Дата08.09.2017
өлшемі45,08 Kb.
#30448
түріСабақ
КҮНДЕЛІКТІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Өтетін күні: ___________

Топ № ________________

Сабақ № ______________

Тақырыбы: Macromedia Flash технологиясы.

Сабақ мақсаты:

Білім беру: Оқушының теориялық білімдерін толықтыру, жетілдіру және ойлау қабілеттерін арттыру. Олардың тапқырлық, іздемпаздық қасиеттерін қалыптастыру. Өз ойларын тиянақты және түсінікті жеткізулерін дамыту.

Дамыту: Оқушының білім деңгейін арттыру. Жаңа ақпараттық технологиялар түрлері және оның компонеттерін таныстыру. Ой өрісін жетілдіру.

Тәрбиелік: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру, адамгершілік қасиеттерін бойларына сіңіру. Колледжішілік мүлікті бүлдірмеуге баулу және жауапкершілік қаситтерін дамыту.

Сабақтың әдісі: Аралас сабақ

Сабақ түрі: Түсіндіру, ой толғау, талдау

Материалдық-техникалық жабдықтар: Лекция дәптері, презентация, мультимедиялық проектор, компьютер.

Пән аралық байланыс: Ағылшын тілі, информатика, сызу

Қолданылған әдебиеттер: MX и Action Script: обучение на примерах» 7 бет

САБАҚ БАРЫСЫ:

І. Ұйымдастыру бөлімі:

  1. Топ оқушыларымен амандасу;

  2. Оқушыларды түгелдеу және сабаққа әзірлігін тексеру;

  3. Сабақ тақырыбын және тақырыпшасын жариялау;

  4. Сабақтың мақсатын жариялау.

Үй тапсырмасын қайталау:

  1. Интерфейс дегеніміз?

  2. Жалпы кітапханалары

  3. Ақпараттық толықтырулар

8. Объектілік модель

ІІ. Теориялық бөлім:

  1. Жаңа сабақты түсіндіру

Web қосымшалардың астында өңдеу сферасындағы негізгі проблемалар беттер көлеміндей және интернет броузерлердің сәйкестігіней болды. Macromedia бірлестігі Web беттерде ақпаратты көрсету облысында барлық соңғы жаңалықтарды қолдануға ұмтылды.

Macromedia Flash – өте қуатты, қолдануда қарапайым, интеративті сүймелдеуі бар векторлық графиктер негізде анимациялық жобаларды жасау құралы. Flash дыбыстық анимациялы Web – жобаларын салған суретшілер мен дизайнерлер үшін идеалды жұмыс инструменті болып табылады.

Векторлық графика бұрын қолданыста болған растрлық графикаға қарағанда азырақ орын алатыны жалпыға мәлім. Үлкен назар векторлық графика мен анимацияның қатар қолдану мүмкіндігіне ауған болатын. Бұл қолданушылар мен өңдеушілердің қызығушылығын арттыра түсті. Сонымен қатар, анимацияны әуенмен сүймелдеу мүмкіндігі Web беттерді көркейтіп, жаңашаландырды.

Action Script ішкі прогараммалау тілі қандайда бір әрекет немесе оқиғаны қандайда бір әуенмен немесе эффектілермен байланыстыруына мүмкіндік берді. Action Script-тің мүмкіндігі JavaScript және VBScript-тің мүмкіндіктерінен кем емес.

Ең басында Flash өңдеулер, Macromedia бірлестігі Walt Disney серверінің бір бөлігін Flash-ті қолдана отырып қайтадан жасауға ұсыныс жасағанға дейін көп белгілі болмайтын.

Бұл Flash технологияға үлкен жарнама жасады. Көптеген дизайнерлік студиялар Web беттерді Flash технологиясымен өңдеу үшін Flash-тің программалық пакеттерін көптеп сатып ала бастады.




  1. Macromedia Flash технологияна шолуы

Алғашқыда Splash Animator деген атпен көп танымал емес Future Animation фирмасы РС - компьютерде мультфильмдерді даярлауға арналған программа ретінде сатылды.

WWW-қосымшасын өңдеуші ретінде алып, Macromedia фирмасы оған үлкен көңіл аударып, программаның атын Flash деп атап, сатып алғанша, мүмкіндігі шектеулі бұл программа – суретші-аниматорларға арналған жай программа болатын. Flash өңдеушілері жобаны өңдеуді жеңілдетіп және автоматтандыру үшін программаның интерфейсін ауыстырды.

Сонымен қоса, мультимедиялық алыптың аты мен интерфейсін ғана өзгертіп қоймай, бұл пакетті Web – анимация нарығына шығарды (сонымен қатар векторлық графика файлының өзіндік ішкі форматы «*.swf » ұсынылып, басқа да танымал графикалық форматтарды, сонын ішінде анимациялық GIF-ті оқи алатындай етіп жасалынды) және пакетке жақсы жарнаманы қамсыздандырды.

Авторларға behaviors – күрделі стильдерін өңдеуге (ауыстырмалы интерфейсэлементі, логик және бастапқы математик) және ең алғашқы рет электронды дүкендерді жасауға мүмкіндік беретін Flash-тегі инетаркивті түсінік Action Script (іс-әрекет) сценарийлерді қолданғаннан бастап айталықтай кеңейе түсті. Нәтижесінде бұл программа Web-өңдеушілер ортасында кең таратылып және кәсіпшіл аниматорларға көмектесіп келеді.

1996 жылы Flash техналогиясы пайда болғаннан бастап мультимедиялық Web–сайттарды өңдеуге арналған нақ стандартқа айналды. Нақты мысал ретінде Citibank, Fox, PepsiCola, Paramount, Plymouth, Chrysler, Nestle және Warner Bros серверлерін атап айтуға болады.

Flash-те жұмыс істеу үшін қандай да бір кәсіптік программау тілін білудің қажеті жоқ. Бұл Web-түйіндерді JavaScript, Java немесе HTML шығыстық кодтарын жазбай-ақ құруға мүмкіндік береді.


2. Оқушының жұмыс дәптеріне дәрісті жаздыру

3. Қорытындылау

III. Жаңа сабақ бекіту барысында оқушыларға жаңа сабақ бойынша сұрақтар қою:

  1. Macromedia Flash дегеніміз?

  2. Action Script ішкі прогараммалау тілі қандай мүмкіндік береді.

  3. Macromedia Flash технологияна.

V. Сабақты қорытындылау және бекіту:

  1. Оқушылардың білімін бағалау және жариялау

  2. Үйге тапсырма беру

Тақырыпты оқып келу
Каталог: uploads -> doc
doc -> Тақырыбы: Ғарышты игеру (аудандық семинар)
doc -> Ғарыш әлеміне саяхат
doc -> Сабақ тақырыбы: Шерхан Мұртаза «Ай мен Айша» романы Сабақ мақсаты: ҚР «Білім туралы»
doc -> Сабақтың тақырыбы Бала Мәншүк ( Мәриям Хакімжанова) Сілтеме
doc -> Ана тілі №2. Тақырыбы: Кел, балалар, оқылық Мақсаты
doc -> Сабақ жоспары «Сәулет және дизайн» кафедрасының арнаулы пән оқытушысы, ҚР «Еуразиялық Дизайнерлер Одағының» мүшесі: Досжанова Галия Есенгелдиевна Пәні: Сурет және сұңғат өнері
doc -> Сабақ Сабақтың тақырыбы : Кіріспе Сабақтың мақсаты : «Алаштану» курсының мектеп бағдарламасында алатын орны, Алаш қозғалысы мен Алашорда үкіметі тарихының тарихнамасы мен дерекнамасына қысқаша шолу
doc -> Тәрбие сағаттың тақырыбы: Желтоқсан жаңғырығы
doc -> Сабақтың тақырыбы : Әбунасыр Әл- фараби Сабақтың мақсаты
doc -> Сабақ жоспары Тақырыбы: Үкілі Ыбырай Мектеп:№21ом мерзімі


Достарыңызбен бөлісу:




©www.engime.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет